Frknutí do moučkového cukru:-)

Milí mlsouni,
nemám pro vás žádné zásadní sdělení, ale chci se podělit o takovou malou, soukromou radůstku. Pekla jsem včera hrníčkovou bábovku ( jsem vděčná za všechny hrníčkové recepty, kdy nemusím z váhy na lednici sundavat spoustu věcí plus kocoura, abych navážila, čeho třeba) a plná hrůzy čekala, jak to skončí. Abyste byli v obraze, nikdy, do dnešního dne nikdy v historii dosavadního pečení se mi nepodařilo vyklopit onen prokletý moučník v celku, nebo ho vůbec vyklopit, ať jsem vymazávala a vysypávala formu jakkoli. Možná, že i já jsem vyčerpala bábovkového diblíka, takže nakonec ustoupil, každopádně doprovodné fotky budiž mi důkazem ( a ne, nestáhla jsem je z webu babovka.cz:-))), že se dílo podařilo a já už nejsem másloň!!!:-)




Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Libanonský kakaový koláč s tahini

Banánovo - hrušková buchta

Domácí chalva