Co že to prochází žaludkem?:-)

Tak včera se mi to povedlo. Vcelku obyčejný den rázem povýšil na něco mimořádného. Ptáte se, o čem že to mluvím? Místo učení ( ehm..pomlčme) jsem začala vymýšlet, co budu večer vařit. Nakonec jsem zvolila variantu jídla "co dům dal a mrazák vyplivnul" a z vepřové kýty, paprik, česneku, rajčatové passaty a koření udělala rádoby italskou směs, jako přílohu zvolila rýži. A světe div se - přestože jsem výsledek nesla na stůl s určitými obavami, POPRVÉ jsem měla pocit, že přítel vylíže i pánvičku. Ne, že by mu předtím nechutnalo, jen znáte to, mužské zamručení "hmmm, dobrý" na otázku "Jak ti chutná" není reakce, která by ženské sebevědomí vystřelila na Měsíc. Ale jestli láska skutečně prochází žaludkem, tak včera jí tím jeho prošla slušná porce:-)
Mimochodem zkusila jsem upéct Chlebové pečivo od dr. Oetkera. Jsem totiž trochu úchylná na testování sypkých směsí a po minulém úspěchu s perníkem od Vitany mě lákalo vyzkoušet zase něco nového. S těstem ( do kterého přidáváte jen olej a vodu) se pracovalo krásně a jedno balení vyšlo na 12 malých houstiček " dvojhubek". Doporučuju do směsi zapracovat semínka, oříšky, nebo jí třeba něčím naplnit podle vlastní chuti. Já měla doma jen vlašské ořechy, ale výsledku to hned dodalo nový, voňavější a chutnější rozměr. Celkový verdikt, když vezmu přípravu, pravdivost návodu, variabilitu a chuť je 75%.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Libanonský kakaový koláč s tahini

Banánovo - hrušková buchta

Domácí chalva